dinsdag 9 oktober 2012

Lavendelzakje


Dit is de "oogst" lavendelbloemetjes van deze zomer.
Ik ben er trots op.
Ze komen recht uit mijnen hof.
Ik spendeer uren en uren in mijnen hof om hem te snoeien, te harken, ... .
Ginder achter links in mijnen hof daar staat mijnen lavendel.



Kunt ge het wel zien?
T'is nogal ver hé.

De opbrengst was net genoeg voor een kleine lavendelzakje van te maken.
Volgens deze handleiding.




Het hangt nu aan de spiegel van mijn auto.
En goed ruiken dat mijn auto nu doet!
En ik content.

Liefs!






2 opmerkingen:

  1. keitof gemaakt ! al een chance dat ik mij dankzij de gieter kon orienteren in uwen hof, of ik was verdwaald geraakt.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die lavendelzakjes! En natuurlijk is het nog lekkerder als je ze zelf gemaakt hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen