dinsdag 13 november 2012

Hooi

Té veel hooi op mijn naaivork deze keer.
Ik durf zelfs geen foto plaatsen tussen al dat moois van jullie.
Supermooie stof gekocht en goeie voeringstof.
Plan: kort rokje (naar een H&M model) met rits en voering met
patroon zelluf overgetekend. Dat zelluf is dus overmoedig
Eerst te groot, dan te klein. Een week én een half uitgevist hoe het in elkaar moet geraken. en terug uit elkaar. en terug in elkaar. Er is iets mis met de tailleband. De tiret rimpelt als ik het aandoe.
Ofwel ben ik te veel verdikt. Dat is zeker ook een mogelijkheid.

Allé, het lipje hangt; ik heb er mijn goesting van van dat rokje. Ik wil terug op naailes, want ik wil het allemaal zelluf ook kunnen. Ik klink precies als mijn dochter van 4. hahaha!

En dat terwijl Mme zsa zsa's rokjesboek hier gewoon in mijn kast ligt. Hoe stom kunt ge zijn voor 36 jaar, pfffffhihihi.

En nu stort ik mij op iets mét patroon, en terug simpel.

Nem.


2 opmerkingen:

  1. Uiteindelijk komt alles altijd goed. Wanneer uiteindelijk is kan ik u helaas niet zeggen. 't Komt goed, 't komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen