zaterdag 8 december 2012

Tatanne




Dit wou ik al zo lang graag doen. Een handtas maken voor mezelf.
Dit is de ongelofelijk toffe tatannebag. Patroon heel gemakkelijk te vinden bij deze madam.
Voor deze testversie gebruikte ik stof aan weggeefprijs van 2€.

En zo ziet ze er volledig uit.



Het is een absolute aanrader!! Heel tof model. Goeie werkbeschrijving.
Niet moeilijk om te maken.
Een waar plezier.

Na dit opvallend exemplaar,
ga ik het eens proberen met een minder opvallend stofje.
Maar dat is ook zo leuk aan dit model:
het staat zowel met een drukke print als met een effen stof.

Liefs.

5 opmerkingen:

  1. oh , goed gedaan !
    ik heb dat patroon ook al bekeken, maar durf er niet goed aan beginnen, ge geeft me moed!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er een ingewikkelde tas uit. Die van u is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er goed, ik kijk al uit naar je minder 'opvallend' exemplaar!
    En leuk om te lezen dat de werkbeschrijving zo goed meeviel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super leuk uit wil ik ook eens gaan proberen.
    Zag je via de mamablog site en ga je volgen.
    Sinds deze week sta ik ook op de mamablog lijst kom je ook eens bij mij kijken http://keihip-marielle.blogspot.nl
    tot blogs groetjes marielle

    BeantwoordenVerwijderen